Vanliga människor som sitter och luras???

Kommentarer
· Ewa

Ja det gäller att akta sig och inte gå på vad som helst ,, Tänk vad fräcka folk är !!! Jag blev utsatt för ett mindre bedrägeri förra julen då det försvann 1900 från mitt konto på ett påstått kortköp i London .. Sen hade dom försökt ta ut 1900 till men då hade jag hunnit spärra kortet .. Gick dock att reklamera och få tillbax pengarna då jag aldrig varit i London ,, men det tog 2 veckor och runt jul vill man ju inte ligga ute med pengar direkt då kassan redan är smal .. skitirriterande !! Vet inte vart dom fick tag i mitt kortnummer ,, men är numera mer försiktig med att handla på nätet etc ..



Ha en härlig fredag trots jobb imorrn !!



Kramar

2009-09-18 » 12:52:59
BLOGG: http://blogg.aftonbladet.se/11575
· Stefan Falkelind

Jag blir också så arg på sånna personer men många av dem saknar empati och samvete i sin hjärna. Så därför kan dom stå ut med att göra andra illa utan att själv må dåligt.

2009-09-19 » 15:42:06
BLOGG: http://falkelind.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0