Efter regn kommer solsken

Kommentarer
· Ewa

Hej på dig =)



Nu har jag uppdaterat mig lite i din blogg , har varit helt off ett tag har det lite tufft just nu och som grädde på moset fick jag avliva min hund i måndags vilket knäckte mig helt , =(



Så jag har inte orkat varken blogga eller läsa bloggar på några dagar nu .



Byta blogg ? Ja jag har haft samma tanke öppnade tom en på metro men det tar ju tid att bygga upp sig en läskrets och just nu känns den bloggen sjukt trist , står still känns det som på AB har man iaf ett gäng trogna vänner som kommer in och hälsar på =))



Men sen har jag ju inte heller orkat engagera mig =)



Ja glöm inte meddela oss du får inte bara försvinna =)



Kraam på dig

2009-10-28 » 18:35:12
BLOGG: http://blogg.aftonbladet.se/levlivet
· Stefan Falkelind

Jag skulle inte byta blogg. På de allra flesta andra så får man inte lägga ut egen reklam på sin blogg. Sen kan man marknadsföra sin blogg så att andra som är i ens egen målgrupp blir intresserade av bloggen. Går inte på en dag men man kan hitta andra intressanta bloggar genom bloggprtalen.se eller genom bloglovin.

2009-10-28 » 21:33:42
BLOGG: http://falkelind.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0