Vad ska man säga...

Kommentarer
· Cia

Är det Britney eller? Tycker du verkligen hon är snygg? Snygghet, charm tycker jag kommer inifrån och inte endast på utseende. Jag tycker hon ser kall ut, helt utan känslor... Är detta din mall för hur din blivande kvinna ska se ut och vara? Inte konstigt att du är singel...

2009-08-17 » 23:21:02
· Stefan Falkelind

Ska vi följa varandras bloggar genom Bloglovin? Skriv en kommentar på min blogg om du lägger till min blogg. Den där musikspelaren du har segar ner sidan mycket. Hade en sån förut på min blogg men tog bort den för folk blev irreterad på den.

2009-08-18 » 01:28:48
BLOGG: http://falkelind.blogg.se/
· Nina

haha, man får ju prestationsångest när man ser henne :)



men har man pengar så..



:P

2009-08-18 » 07:03:23
BLOGG: http://ninacs.blogspot.com/
· Andreas"Kryckan"Hansson

Hejje Cia... Jag sa att hon är vacker inte att jag gillar hennes personlighet.. Jag tycker en människa kan vara vacker att se på, sen om hennes personlighet är helt galen så blir inte en människa vacker.. Jag håller med dig att människors Charm kommer utifrån personens utstrålning.. Vart fick du det ifrån att det skulle vara min mall för min blivande kvinna???



Det är väl rätt svårt också att döma en människa utifrån media??



Sen undrar jag hur du vet om jag är singel

eller inte :)



2009-08-18 » 09:47:40
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Andreas"Kryckan"Hansson

Hallå Stefan... Jag lägger en kommentar :)

2009-08-18 » 09:49:22
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Mia

Hej! jag älskar Brittan!!!



har sett dokumentären om henne, och hon är en vilsen rädd kvinna som stått ut med mycket och hela tiden gör sitt bästa. Tycker hon är charmig och snygg på alla sätt. :)



ps. föresten är du inte singel? ;)

2009-08-18 » 10:21:26
BLOGG: http://vildaviola.blogspot.com
· Andreas"Kryckan"Hansson

Hej Mia :)



Ja nog verkar hon vilsen, det är nog inte

lätt att vara Brittan i alla lägen heller även om hon valde artisteri livet själv delvis.. Men det betyder ju inte att dom behöver stå ut med vad som helst heller...



Jag är singel, men jag undrade hur Cia kunde veta det !!

Jag skriver ju inte mycket om mina privata känslor här..



Sen reagerade jag också på varför inte en person som Brittan kan få se bra ut utan att folk ska tycka och tänka om vad dom ser i Media.. Alla ser vi olika ut så jag tyckte hennes kommentar var lite kall och fördomsfull bara :)



Ha det bäst Mia...

2009-08-18 » 10:33:10
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Jill

Jag tycker synd om Britney och står på hennes sida i mycket,och hade verkligen velat se hennes konsert, tycker hon e grym men hon var vacker, inte längre tycker jag...men det är bara min åsikt=)) fin solbränna dock;)

2009-08-19 » 15:58:00
· Jill

Hej där;) Men tycker helt seriöst asså att hon har inte så mkt höfter faktiskt och hon har så stora axlar med ett så litet huvud...haha felåt...Nån som har killer body,kolla in Eva Mendez=))

2009-08-19 » 17:49:09
· Jill

Hahahahaha ni killar e roliga...rumpa har hon...det e svanken du kallar höft då lr?? hhahaha vad har höft med päronrumpa att göra hahahahahaha...jag menar framifrån,jag tycker det är kvinnligare med former framifrån (INTE RUMPA) än rak...Hon har faktiskt gått ner sig väldigt..man ser att hon inte mår bra...

2009-08-20 » 07:32:23
· Andreas "Kryckan"Hansson

Jag vet kära Jill vad som är skillnad på Höft och rumpa.. I mins smak så räcker hennes höft :)



Jag tycker hon verkar må bättre om man ser på nytagna bilder... Men som sagt man vet ju aldrig... ;)

2009-08-20 » 08:48:01
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Anonym

hahahahahahahahahhaha vi lämnar denna diskution nu hahahahahhahahahahaha...Tack för tipset hitta faktiskt en om verkade jävligt god=) tack!

2009-08-20 » 10:44:52



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0