Vad ska man göra i helgen??

Kommentarer
· Modesty

Tar en från mitt tokiga liv istället... ;)

För några somrar sedan så var jag hopplös och satt uppe väldigt sent på nätterna... (jag vet - jag är fortfarande hopplös...)

Jag fastnade vid datorn och satt och spelade bl.a. "Betapet" på nätet med kompisar. Sitter vid matbordet och kan då se om någon går eller kör förbi på gatan... Helt plötsligt ser jag en stor tidningshög gå förbi... Que? Tänkte snabbt att nu var det nog dags att sova några dygn... Tittar igen och ser att det är en mörk man som är tidningsbud och som går och delar ut GP i vårt område och bär hela högen med tidningar på sitt huvudet... Phu! Snacka om att man hajjar till vid 04:30 på morgonen när en tidningshög kommer flygandes, såg det ut som i alla fall...

Kram!

2010-05-14 » 20:36:12
BLOGG: http://modesty006.wordpress.com/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0