Imorgon gäller det...

Kommentarer
· Marre

Jag håller alla tummar jag har !! Lycka till

Du fixar detta galant :-)

2010-05-09 » 17:38:34
· Erik

Hej!



Jag hittar inga kontaktuppgifter till dig men jag skulle vilja föreslå ett samarbete. Du kan väl maila mig?



Mvh

Erik

2010-05-09 » 23:52:59
BLOGG: http://www.provabingo.se
· Modesty

Vad duktig du är!!! Hejja dig!!! Själv skulle jag inte klara av att sätta mig vid skolbänken igen... Jag håller tummarna för att allt går bra för dig i morgon!!!

Själv ska jag ut i Slottsskogen i morgon kväll och lufsa runt för första gången i mitt liv! Visst är det härligt när man hittar på nya mål! :)

Såg att du var på väg till mina trakter i dag. Hoppas du hinner med en fika på "franska", det är aldrig fel... Själv var jag där i fredags morse och åt frukost med mysig väninna!!! Me like! :)

Lycka till i morgon!!! Kram!

2010-05-10 » 00:27:08
BLOGG: http://modesty006.wordpress.com/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0