Jag slutar aldrig undra??

Kommentarer
· Modesty

Man har inte roligare än man gör sig & vissa måste ha det otroligt tråkigt... Vissa ser tyvärr allt från den negativa sidan och jag tycker verkligen synd om dessa människor - hur kul har dom det??? Och hur kul har folk runt dessa personer? (om det nu fortfarande finns några som orkar vara i närheten av dem...)



Man vinner så mycket om man försöker se livet lite mer positivt!!! Så börja samla på positiva saker och släng bort de negativa!!!



Kram på er! Life is gooood! :)

2010-06-28 » 16:22:32
BLOGG: http://modesty006.wordpress.com/
· Jenny

Men allvarligt, måste man hålla med dig för att få kommentera på din blogg? Tål du inte kritik? Hur känslig får man lov att vara?

2010-06-30 » 10:39:05
· Andreas Hansson

Jag tål kritik, men om jag är glad över att jag kommit in på en skola som jag valt och som jag tycker pasar mig, måste man då trycka ner på mitt val av skola??



Eller mitt val av fordon, jag har haft det tufft med restiden för lämning och hämtning till och från dagis pga. att det kommunala nätet är under all kritik och tar mig 1,5 h på morgonen för att ta mig till dagis och sen tillbaka till jobbet, istället för som nu tar det mig 30 min, istället för att skaffa en bil som kostar mycket pga att jag måste parkera i stan och kostar ha ståendes hemma där jag bor. Jag väljer då att köpa en Eu moppe! Då är du framme och trycker ned på det, men konstruktiv kritik är välkommet men kändes inte som det id etta fall, jag har som du själv säger r'ätt att ktitisera eller???



Jag är bara lite fascinerad över hur vissa orkar lägga energi på att kritik på val jag gör privat i mitt liv som jag har kommit fram till att det passar mig! Sen är kritikerna nästan alltid anonyma eller skriver under med falska namn, så detta var inte enbart riktat mot dig..



En fråga bara, vad är det för fel i att jag valde Ky?? Vad gör en Högskola/Universitet till ett bättre alternativ för mig, det kanske passar dig men inte andra??

2010-06-30 » 11:55:29
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Andreas Hansson

Vad ger dig rätten att ifrågasätta dom valen jag gjort? Jag blir projektledare inom Event&Marknadsföring när jag är klar och det är något jag gillar och sen att det inte är en Högskole/Universitetsutbildning skiter jag i, hellere pluggar jag då i 2 år och har 6 månaders praktik där jag får arbetsliverfarenhet och kontakter istälet för att plugga i 5-6 år och sen inte ha varken arbetslivserfarenhet eller kontakter.

Jag gillar att debattera och jag ger mig om jag har fel, men detta är ju mitt privata val och det tycker jag du inte behöver trycka ned på :)

2010-06-30 » 12:02:24
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Modesty

Visst är det bra mycket bättre att köra moppe i stan om det funkar! Är ju t.e.x mer miljövänligt än en bil...



Skolor ska man välja med hjärtat och inte efter vad andra tycker!!! Man kommer aldrig bli lycklig om man går efter vad andra tycker att man ska göra!!! Och det är bara du själv som kan komma fram till vad man vill, orkar och ska satsa på! Och det är väl en evig tur att inte alla vill gå på Chalmers, fyyyy vad tråkigt det hade varit!!!



Och vet ni vad??? Vi behöver alla olika yrken i samhället!!! Vilken tur att det är några som orkar läsa vidare för det orkar i alla fall inte jag... Inte en chans att jag skulle sätta mig på skolbänken igen, spelar ingen roll vad jag skulle läsa så tror jag inte att jag skulle orka med det, så jag överlåter pluggandet med varm hand till alla andra som har både viljan, orken och lusten och önskar dem all lycka till med skolan!!! Hejja dem!!! :) De har min djupa beundran för detta!



Så känn efter vad du själv vill och tycker för då mår du bäst och framför allt så blir du en bättre mor/far till dina barn, en bättre partner, en bättre vän och en bättre son/dotter!!! D.v.s. det blir en win/win situation!!!



Kram på er!

2010-07-01 » 01:01:21
BLOGG: http://modesty006.wordpress.com/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0