Helgen var väldigt snabb på att ta slut..

Kommentarer
· Marre

Hej Andreas

Hoppas allt är bra med dig och att du är nöjd med sommaren, vi har varit i norrland hela sommaren och är nöjda

Gå in på kanal 5 s hemsida på Linda Rosings blogg, hon är också vansinning på ving och vill ha mail från fler som är det,

Lycka till !! Marre

2010-08-23 » 19:47:25
· Andreas Hansson

Allt är super bra, det var en annorlunda men skön sommar med olika inslag kan man lugnt säga.. jag läset hennes story, tack för tipset men jag tror att jag tar min egen väg :)

2010-08-24 » 11:09:33
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Rebecca

Hej going!



VAD hände i Turkiet....?



P&K

2010-08-25 » 18:23:45
· Andreas Hansson

Om det är Rebecca som jag känner så får du ta kontakt med mig på annat sätt så ska jag berätta, ska lägga ut mitt brev här snart, måste bara göra klart med Ving och andra involverade :)

2010-08-25 » 21:01:43
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0