Jag tror jag smäller av...

Kommentarer
· Linda

Men fasen va trist & så lätt hänt det är!!!

Man blir ju lite lätt handikappad utan sin kära ägodel!!!!

2009-09-29 » 23:12:55
· y

råkade tvätta min mobil i tvättmaskinen (gömd i jeansfickan)..



fick tipset att plocka isär den så mycke som möjligt å lägga den på element..efter en vecka satte jag ihop den igen och den funkar nästan som vanligt nu,förutom att den e långsam ibland.. kan ju va värt å prova för din del me kanske...

2009-09-30 » 03:01:38
· Helenah

Håller med Y, jag har också gjort samma sak och den behövde bara torka - isärplockad. Nu har du nog ingen hårtork, hehehe men om du kan låna en så kan man köra med den också. ;]



Lycka till!

2009-09-30 » 08:58:32

Det som är så synd är att jag nyss skaffade den och ingen garanti eller försökring täcker den:( Jag får använda min gamla mobil tyvärr.. Men jag ska testa alla knep som finns :)

2009-09-30 » 14:51:59
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0