Jaha Linserna var visst slut !!!

Kommentarer
· Thess

Jag använder mina månadslinser i några månader jag också, det kanske inte är superbra för ögonen, men man känner ju när linserna blir dåliga, då svider det o blir torrt, skaver o så. Då byter jag.



Vet ju inte var du handlar dina linser, men om det är i butik så kan du ju dela upp betalningen på 6 månader o ta det på autogiro.



Jag gjorde alltid så förr, tills jag upptäckte att det var billigare att beställa från nätet, då ingår ju inte synundersökningen som man ska göra en gång/år. Men det är ju något som får ligga på ens egna ansvar att man ser till att göra det nångång iaf, kanske inte varje år just men..

=)



Hälsningar Thess

2009-10-08 » 12:55:52
BLOGG: http://lillthess.blogg.se/
· Stefan Falkelind

Jag hade linser förut men inte längre. Kanske man ska skaffa sig det igen. Beställer du från nätet?

2009-10-08 » 15:09:16
BLOGG: http://falkelind.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0