Blev utmanad att fylla i denna lista..

Kommentarer
· Jill

Det var inte i morse jag vann väskan men tack ändå Andreas=)) Först nu jag använder den bara hahaha..det va nog några månader sen nu=))

Å utmaningen, du läste inte allla regler...svaren måste börja på A (A=Andreas) hehehehe

2009-10-20 » 15:26:11
· Ewa

Hallå där fuskis =) gick inte den där utmaningen ut på att alla svar skulle börja med första bokstaven i ens namn ? Alltså A ??? =))



Skulle ju va lite svårt vett du !!!



Den har cirklat på AB några veckor bland annat hos mig =))



Kram Kram

2009-10-20 » 22:28:55
BLOGG: http://blogg.aftonbladet.se/11575
· Sofia

har du köpt en systemkamera ännu? om du nu ska köpa en och itne har någon erfarenhet sen tidigare om systemkameror köp en som är enkel. köpte en Nikon D60 i våras mitt absolut bästa köp som jag använder flittigt i vardagen =).

att ta en promenad runt i göteborg med kameran i högsta hugg är ett nöje för man vet aldrig vad man stöter på på vägen!

lycka till mannen!

/sofia

2009-10-20 » 23:04:16
· Andreas Hansson

Nej jag har inte gjort det ännu, har lite andra viktiga mål innan dess, Resa tex. Men i vår ska det ABSOLUT bli ett köp av en grym kamera..



I Göteborg händer det mesta, du har helt rätt i att man kan få väldigt bra bilder och då går det ju inte att hålla på och försöka vara snabb med sin mobil kamera ;)

2009-10-21 » 08:43:47
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0