F-n ta denna människa..

Kommentarer
· Helenah

Hur kommer det sig att killar förfasar sig när det händer en främling och står om det i tidningen. men när någon ni känner berättar sin historia så är ni tysta som möss...?

2009-11-11 » 16:20:49
· Andreas Hansson

Ojjj dra inte alla killar över en kant, hade det hänt någon i min närhet så hade jag reagerat på samma sett om inte värre..

2009-11-11 » 17:01:28
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Regina Phalange



Förstår inte vad som händer.



Kommer ihåg när jag var liten, alla dörrar olåsta och man sprang ute hur som helst. Nu får man ju låsa in sina barn och sig själv.

Jag hade aldrig kunnat slappna av som förälder.

2009-11-11 » 22:16:23
BLOGG: http://blogg.aftonbladet.se/28175
· Helenah

Kanske inte, men jag fick inte en enda kommentar från en kille överhuvudtaget när jag valde att hänga ut både killen och berätta min historia på facebook förra veckan. + att när det väl hände så var det också väldigt tyst. Jag kan till viss del förstå att det är svårt att veta hur man ska reagera, men det behövs så lite och det viktigaste är liksom att man får stöd i att det är deras fel. Tror mkt av detta gör att vi har svårt att orka anmäla (att det saknas manligt stöd genom processen). Men det är bra att du tar upp det alls i din blogg, kram!

2009-11-12 » 13:35:14



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0