Måndag morgon...

Kommentarer
· Ewa

Nej den kommer jag inte heller kunna smälta i första taget ... Jag jobbade nästan hela helgen , Kul va ? Men faktiskt skönt för jag fick undan en hel massa som jag behövde få gjort så nu är jag inte så stressad idag =)) Är också sugen på teve i sovrummet som sagt ,, ska överhuvudtaget göra om hela sovrummet .. Dags nu =) Har inte blivit av innan bara har av nån anledning lagt mest energi på vardagsrummet .. Blev av med allt jag hade i en brand för några år sen så jag har fått starta om på nytt . . Är en rätt jobbig känsla man har haft ett helt hem sen en dag händer nåt sånt och så har man INGET längre inte ens en jäkla kastrull , osthyvel eller en filt !! Ja det är iaf orsaken till att alla rum inte är helt " fixade " än om än funktionsdugliga =))



Hoppas du får en bra måndag =))Kram

2009-03-16 » 09:48:18
BLOGG: http://blogg.aftonbladet.se/11575



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0