Åska&Blixtrar&Lite annat...

Kommentarer
· Ewa

Åskade här med igår kväll som du säger hemma kan det ju vara rätt mysigt men inte utomhus =)



Råkade ut för ett riktigt otäckt åskväder i tält förra året då var det inte så skoj ! =)



SKönt med semester va ? =) Kul att träffa släkten =)



Kramar till dig !!



bs ! jag har ringt denna person säkert hundra gånger under flera veckor och hon kan inte svara i telefonen och ringer inte tillbax heller ! Nu är hon arg för jag aldrig hälsar på ,, men det är ju lite svårt att planera om hon inte svarar !! Jag blir så himla ledsen !! Det är min äldsta dotter det handlar om .. =(

2009-07-08 » 11:33:24
BLOGG: http://blogg.aftonbladet.se/11575
· Anonym

Ja my god va det small!!!!

Hade just somnat tror ja, men vakna jäkligt fort av dom smällarna!!!!

Gött o vakna utvilad...Synd & säga detsamma me min "trälåda" till säng!! Ut med den gamla på blocket & in med en ny mjukissäng;)

2009-07-08 » 14:14:39



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0