Ja borde man inte dubbelkolla innan man hänger upp ??

Kommentarer
· Lotta

Ja, och du borde DUBBELKOLLA dina rubriker innan du publicerar dem. Du stavar som en kratta, tycker du inte själv att du kastar sten i glashus med detta inlägg?

2009-08-09 » 13:09:48
· Andreas"Kryckan"Hansson

Ja du Lotta!!?? Ibland skriver man för fort... Men i detta fall så skrev jag så med flit med tanke på bilden...JAG HAR JAG ALDRIG SAGT ATT JAG ÄR PERFEKT.. Jag lägger upp med saker med allvar och humor ibland..



Men ät det bara detta inlägg du syftar på eller gör jag det alltid.. du verkar ju följa min blogg ???



Jag lägger in vad jag vill och om det stör dig så behöver du inte gå in och läsa min blogg.. :)

2009-08-09 » 20:28:16
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0