Vi är nog i rätt bra form här på väg mot kebaben:)

Kommentarer
· C

Är benet bra nu? :) Vad hade du gjort egentligen (om man får fråga?)

Ha en bra vecka!

2008-10-20 » 03:03:12
· Andreas "Kryckan" Hansson

Foten är inte läkt ännu, jag väntar på nån typ av åtgärd.. evighetshistoria.. Jag jobbar ju som vakt och sprang efter en tjuv och trampade fel och den farten så la jag all vikt över och sen small det:)



Det blir väl bra till slut :)

Ha det gott själv;)

2008-10-20 » 09:07:53
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· C

Ajdå! :( Surt när det håller på så länge och aldrig blir riktigt bra, men håller tummen för att farbror doktorn är duktig och att du snart kan springa och jaga tjuvar igen! ;) Se bara till att du inte gör samma sak med andra foten ;)

2008-10-20 » 22:18:02
· Andreas "Kryckan" Hansson

Ja jag har ju träffat så många olika läkare och alla säger olika.. Jag vill nog byta jobb inte bara för detta utan jag har gjort det i så många år nu..

2008-10-20 » 22:45:55
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· C

Kanske ett bra tillfälle att börja hitta på något annat att göra då? Något speciellt du vill göra eller är det mixade arbetssökningar? Man kan ju passa på att söka det där jobbet som man alltid velat ha, men som man aldrig får tummen ur att göra? :)

Det kommer nog alltid att vara så, att alla läkare säger olika saker - ett känt fenomen inom vården ;)

2008-10-21 » 12:43:53
· Andreas "Kryckan" Hansson

Ja absolut.. jag letar men det är ju inte bästa tidpunkten just nu pga. krisen som är just nu...



Jag har ju alltid jobbat med service och säkerhet så nån blandning där kanske??



Problemet är ju det att jag tyvär inte vet riktigt när jag kan börja jobba på nått nytt jobb pga. foten..

Ja läkare är väl så.. men nu har jag hamnat hos en och samma läkare så det blir nog bra:)



2008-10-21 » 12:47:12
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· C

Nä, det är sant, det är väl mycket varslingar och så runt omkring i landet nu, har flera vänner som får gå från sina jobb i december =( Service och säkerhet... bodyguard kanske ;)

Hoppas att de hittar vad som spökar med foten i alla fall och kan åtgärda det, så att du snart kan springa runt och pölsa i snö eller slira på glajrorna eller åka bräda i vinter :)

2008-10-24 » 00:29:48



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0