Final Episode ...

Kommentarer
· lotta

Du missade att svara på frågan om du har träffat nån... Låt höra nu!

2008-11-24 » 20:02:52
· Andreas "Kryckan" Hansson

Hallå Lotta, jag har nyligen träffat en tjej ;)

2008-11-25 » 00:08:44
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Erika

Åh, vad kul för dig! Jag hejade på dig hela vägen...

Men, hoppas du hittar rätt utanför TV:n istället!!!

Många kramar till dig och hoppas ditt ben blir bra snart.

2008-11-25 » 08:30:02
· Andreas "Kryckan" Hansson

Ja det känns bra så jag hoppas på detta nu:), Ja foten det är ett kapitel för sig:)

2008-11-25 » 09:46:34
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Helenah

Lycka till kompis! Om det inte funkar så har du ju en hel del tjejer som gärna tar hennes plats har man förstått. :]

2008-11-25 » 12:28:09
· C

Härligt att allt är bra trots allt! :) Ha en fin vecka :D

/C

2008-11-25 » 23:46:08
· Helen

Hej Andreas!

Kul att du hittat någon!!

Hela hösten har familjen suttit bänkad framför "Ensam mamma" (Sambon har saknat sporten på tv4, men har fått ge sig för oss andra tre... :) )

Både jag och barnen tyckte att Johanna skulle valt DIG!! Snygg,svärmorsdröm och rätt ålder!

Svårt att veta hur ni alla är som personer egentligen, eftersom tv väljer att visa det som blir "bra" tv, men att Alex vann Johannas hjärta är helt obegripligt...

Hoppas det är rätt tjej du har träffat och att det finns något att bygga på där!

Kram, kram

2008-11-26 » 09:58:07
· Pernilla

heejsan Andreas:) läste precis att du träffat en tjej:) jätteroligt för dig verkligen... du var min favorit i programet å jag ville verkligen att Johanna skulle välja dig, men nu blev det som de blev tyvärr! men jag hoppas verkligen att du finner kärleken:D kram Pernilla

2008-11-26 » 13:44:10
· Andreas "Kryckan" Hansson

Hej Erika..



Ja det kommer bli bra, det finna ju en för alla har jag hört nån säga :) men som sagt ett livslångt förhållande kan man ju inte veta men man måste ju ta chanser man lever ju bara en gång, men man vill ju tänka så när man är kär att det ska hålla för evigt..Med rätt inställning så kommer man långt:)



Ha det bäst :)

2008-11-26 » 21:15:05
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Andreas "Kryckan" Hansson

Ja det kommer ju förr eller senare:)

Ja hoppas han överlevt.. Man får ju annars spela in sporten:) Hälsa han :)



Ja klart det är svårt att riktigt se hur vi är i verkligheten, men programmets koncept är ju reality och för min del, Jonny och Alex så kan jag säga att vi var helt oss själva i programmet, givetvis så är det speciellt att sitta i Synkar=Djup intervjuer då man får frågor som skall svaras som att vi tar upp det själva.. Det var lite svårt och konstigt, men svaren är ju helt det man tycker och känner för annars skiner det igenom rätt snabbt, Sen tas ju långt ifrån allt med sen när det sänds.. Som i danmark där jag var med i 1 vecka där vart det i slutändan 1,5 avsnitt av den tiden..



Tack för dina fina ord.. det gör en glad:)



Ha det bäst och rå om varandra i familjen:)

2008-11-26 » 21:22:08
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Andreas "Kryckan" Hansson

Hallå Pernilla..



Johanna gjorde ett grynt bra val, Alex och Johanna passar super ihop.. Som hon beskriver i sin blogg dom kompleterar varandra på många sätt:)



Kan bara önska dom lycka och hoppas som Jonny att man är bjuden på Bröllopet:)



Men tack för ditt inlögg:)

2008-11-26 » 21:24:48
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0