Film klipp från Aftonbladets Web tv

Kommentarer
· Lena från Oxelösund

Ja du jag känner igen mig själv, lätt att prata med folk men ganska blyg ändå. Men jag har otroligt lätt att prata med folk, det är väl därför man har det jobb man har(hotellreceptionist)



Jag tycker du verkar väldigt mysig

2008-11-18 » 14:46:59
· Andreas "Kryckan" Hansson

Ja jag är super social normalt, men att ta första kontakteb själv är inget jag gör om det inte är uppenbart intressant från den andres sida.. Men många kör ju sånt spel så när man kommit fram pratat lite då ska mdom verka svåra för att strax gå till sina vänner och då ska man stå igen på håll och titta på varandra.. Fattar inte sånt spel..



Tack:)

2008-11-18 » 14:56:01
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Lena från Oxelösund

Nej det gör inte jag heller, om man är intresserad så står man ju kvar och pratar. Det som du säger super social normalt, men annars........

När kommer du till Nyköping då?

2008-11-19 » 10:00:09



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0