Tröööött

Kommentarer
· Lillan

Ja som sagt, ta det lugnt med alkoholen i fall du tänker ta sömnpiller. Ingen bra kombination. Fast du kanske inte kommer att ta varje dag i och för sej. Ha en fin helg och hoppas allt gick bra på sjukan.

2008-12-12 » 12:22:53
· Karin

Hejsan Andreas!



Det var roligt att följa dej och de andra i ensam mamma söker =)

Jag undrar vad du gjort med din fot? Känns ju som du hoppat på kryckor jätte länge...



Ha det så bra =)

2008-12-12 » 12:58:58
· Andreas "Kryckan" Hansson

Hakkå, Helgen blir lugn bara william mys:)



Min fot har jag skadat mig genom att jaga en snattare, jag sprang över en väg och skulle vejja för bilar då jag trampade snett och den gick av...



Ja jag har hoppat på kryckor sen den 8 April..

2008-12-12 » 15:34:17
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Lena från Oxelösund

Vilken gullig kommentar din son gav, barn är söta.



Nu är det helg och det blir glögg med vänner, härligt!!!!!



Krma :)

2008-12-12 » 17:22:02



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0