Livet,Vänner och kärlek???

Kommentarer
· Helenah

KRAM <3

2010-05-14 » 11:51:55
· Modesty

Den största omställningen för mig var när jag fick första sonen. Från att inte behöva ta hänsyn till någon annan, i stort sett, till att ha en lite ljuvlig son som kommer i första hand dygnet runt, det var stort! Sedan har det ju blivit några söner till men omställningen har inte varit lika stor! Har nu fyra underbara söner som jag är så stolt över och älskar över allt annat! De kommer alltid att komma i första hand, men jag hoppas att jag också hittar någon härlig man som vill finnas i mitt liv med mig och sönerna. För även om jag är väldigt nöjd med mitt liv så erkänner jag att jag saknar en man att ha det mysigt med. Att kunna krypa upp i soffan med på kvällen eller att ta en promenad tillsammans... Att bara kunna ta med en filt och gå och lägga sig i en park och mysa en stund när sommaren visar sig från sin bästa sida...



Jag har många riktigt underbara, härliga vänner! Men det är inte samma sak... Har flera underbara manliga vänner som jag vet tycker om mig, men jag vill inte vara mer än vänner med dem... Jag vill helt enkelt bli kär, känna "pirret"... Jag förväntar mig ingen saga eller filmvariant, men lite pirr måste det helt enkelt finnas! Okej, jag kanske är lite kräsen, men då får jag väl vara det... För jag har levt ihop med en "man" i så många år och inte känt något pirr... inte tagit hänsyn till mig själv... bara bitit ihop och kämpat som xxx så nu får det vara min tur helt enkelt... ;)



Håller alla tummarna för att det blir som du vill framöver!!! Att det går bra på intervjun, att du får en härlig semester, att du hittar några fler riktigt goa, härliga vänner här i Göteborg. För det är en himla mysig stad, bara man vet var man ska leta... Å det finns många underbara människor här också!!! ;) Känner du för att fika eller prata någon gång så hör av dig! Finns på Fb eller så kan du kolla med Chefen vad jag är för filur... ler

Kram & massor med lycka till framöver...

2010-05-14 » 12:14:29
BLOGG: http://modesty006.wordpress.com/
· Modesty

Kolla våra gemensamma bekanta på Fb... "Chefen"... ;)

2010-05-14 » 12:32:04
BLOGG: http://modesty006.wordpress.com/
· FrkU

Du kommer att finna allt du söker....



Helt säker....



Lycka till!!

2010-05-14 » 12:56:06
BLOGG: http://frku.blogg.se/
· Andreas Hansson

Det gör jag med all säkerhet :)

2010-05-14 » 13:29:52
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Christel

Jag känner igen mig i allt du skriver.. varför känns det så svårt ibland när det borde vara så lätt med vänner, kärlek och jobb... men genom allt det vi hela tiden går igenom och utsätts för växer vi som människor precis som du oxå nämnde... Vi kommer på nya vägar som vi vill vandra och lär oss prioritera, värdera och kompromissa. Jag kan dock tycka att det är FÖR många där ute som inte är villiga att kämpa eller kompromissa för att sattsa på det dom innerst inne vill och tror på utan tar den "lätta" vägen och sen så klagar de lite i stället.. Jag är också precis som du vet en mycket positiv, framåt och kräsen människa på ont å gott men det är säkert precis som du oxå skriver ett skydd... eller snarare en ursäkt i alla för mig att inte involvera mig i någon så pass mycket kännslomässigt. Lite mer försiktig har man allt blivit med åren.. men jag är själv inte den som "bara" nöjer mig med vare sig jobb eller kärlek utan jag är beredd att kämpa för det jag vill bli eller för den jag är kär i... men varför är det INTE så många som är beredda att kämpa lite?? Är det så lätt och finns det så många andra allternativ så att man ger upp och hoppar vidare?? Jag hade tänkt att bli... men istället blev jag... för att jag inte orka plugga eller något annat... Därför blir jag nu så glad när jag läser om att du kommit på det du vill pyssla med och faktiskt vågar gör något för att bli det... GRATTIS, det säger något om din karaktär! :) Själv har jag sagt till mig själv att jag inte vill sitta där gammal och rynkig och ångra att jag inte gjorde något jag verkligen ville... Att drömma om hur man vill ha det är bra men det är en skönare kännsla när man faktiskt infriar dem, eller hur?! :) Något man måste klara helt själv och ibland kämpa ganska hårt för....

Ibland kan i alla fall jag önska att någon skulle kämpa lite för MIG oxå men tills dess får jag inse mitt egna värde genom hur mycket jag är kapabel till att genom föra och lyckas med... :) Drömmen om det liv och den relation man vill ha fortsätter och en vacker dag ska det bli verklighet! :)

Sköt om dig nu vännen!



Många kramizar från mig till dig!!

2010-05-15 » 15:01:29



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0