Svåra val...

Kommentarer
· Modesty

Håller med dig! Själv körde jag runt killarna till flera olika men tyvärr blev de inte intresserade av något... :(

Men jag tror att det är jättebra om de får testa flera olika, man kan ju låna utrustning också. Sedan kommer ju vissa saker "naturligt"... Som t.ex. fotbollen på sommaren, skidor på vintern, simning ute på sommaren, m.m.. Kom ihåg de lite udda/ovanliga sporterna också som är himla kul; pingis, innebandy, fäktning & lite annat smått & gott... :)

Sönerna & jag åker alltid iväg på skidsemester och har gjort det sedan äldste sonen var 1,5 år - härligt!!! Yngste sonen var bara 3 veckor när han satt innanför min jacka och var ute och åkte... ;) Lite mysigt också, i alla fall för honom...

Nu brukar jag få med mig två av sönerna till gymmet, sedan håller jag på och bearbetar den tredje och den fjärde får vänta några år innan han får gå med... :)

Mammas killar! ;)

2010-05-25 » 15:20:41
BLOGG: http://modesty006.wordpress.com/
· Jenny

Hej Mina söner har prövat på massor med sporter och eftersom man betalar terminsvis brukar det inte bli så dyrt. Roligast tycker de nog att fotboll, klättring och pingis har varit. Brukar inte heller vara några problem att bara få vara med någon gång och pröva på, innan man bestämmer om man vill fortsätta.

2010-05-25 » 15:57:36



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0