Nu så...

Kommentarer
· Anonym

Senaste kyssen där blev ju lite intressant!! Ja du :) Mer vill vi höra.. Är han igång och dejtar kanske?

2010-05-27 » 11:26:38
· Andreas Hansson

Ja du Mr/Ms Anonym, jag kan nog klura ut vem du är :) Jag håller mig väldigt lugn på den fronten..

2010-05-27 » 12:01:50
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Modesty

TIO FÖRSTA

Första bästa kompis: Eva R

Första bil: "Loppan" en svart mini/hundkojja <3

Första husdjur: Hemsk hamster som hette My...

Första semester: Husvagn med mormor & morfar till Härnösand & Öland... :)

Första jobb: Servera på hotellet, tog en tallrik i taget och balanserade ut till gästerna... ;)

Första köpta skiva: Kan ha varit ABBA eller Michael Jackson...

Första riktiga kärlek: Lars-Göran...

Första piercing: Räknas hål i öronen? (def. de enda "hål" som kommer att vara frivilliga på/i min kropp...)

Första konsert: ABBA på Scandinavium...



NIO SENASTE

Senaste alkoholdrycken: Bubbel... ;)

Senaste bilfärd: Några minuter sedan, från Kompassen...

Senaste filmen du såg: Robin Hood... ögongodis... ;)

Senaste ringda telefonsamtal: En av sönerna

Senaste bubbelbadet: Hotel Tylösand Spa...

Senaste spelade cd: Gavin De Graw...

Senaste kyss: Ha, ha, ha... (där gick censuren in)

Senaste gången du grät: När jag tänker på hur stolt jag är över mina fina söner...

Senaste måltiden: Precis knaprat i mig ett äpple... (jag vet - måste bättre mig!)



ÅTTA HAR DU NÅGONSIN

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope! Behåller dem hellre som bästa vänner!!!

Blivit kär vid första ögonkastet: Jo...

Fastnat med blicken i någons urringning: Öhm... Tittar hellre på hela killarna!!!

Fått ditt hjärta krossat: Oh yes... :(

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej...



TRE VAL

Blått eller rött? Blått

Sommar eller vinter? Sommar & vinter...

Choklad eller chips? Ostbågar... ;)

2010-05-27 » 13:42:18
BLOGG: http://modesty006.wordpress.com/
· Emma

TIO FÖRSTA

Första bästa kompis: Petra

Första bil: ”bettan” Skruttbil=)

Första husdjur: Föddes till ett hem med hundar=)

Första semester:

Första jobb: Klippa gräs och häckar..

Första köpta skiva: hmm

Första riktiga kärlek: Magnus

Första piercing: öronen och naveln

Första konsert: Minns inte



NIO SENASTE

Senaste alkoholdrycken: Turkisk

Senaste bilfärd: till jobb

Senaste filmen du såg: Allt för min syster

Senaste ringda telefonsamtal: Emelie

Senaste bubbelbadet: Oj det var längesedan men blir på lördag ;)

Senaste spelade cd: Joshua Radin

Senaste kyss: Yes;)

Senaste gången du grät: När jag såg Allt för min syster..

Senaste måltiden: Räksallad till lunch



ÅTTA HAR DU NÅGONSIN

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nix

Blivit kär vid första ögonkastet: japp

Fastnat med blicken i någons urringning: haha kanske fastnat någon annanstans;)

Fått ditt hjärta krossat: Många gånger

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej...



TRE VAL

Blått eller rött? Rött

Sommar eller vinter? Sommar

Choklad eller chips? Choklad

2010-05-27 » 15:22:38



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0