Läste en blogg nyss och fick verkligen perspektiv..

Kommentarer
· Mia

Gud va varm i själen jag blev, vilken överaskning att du skrivit om mig :), jag har bra kontakt me min mamma idag, men ne jag lever inte med barnens pappor, jo du ser rätt, två! är du själv med ditt barn?

2009-05-08 » 16:36:47
· X

Ja, det finns många öden där ute, och många får man aldrig reda på. Vissa hamnar i drogernas träsk och andra råkar ut för stora tragedier. Men bakom allt ligger händelser som får oss att formas till de vi är idag :)

2009-05-08 » 16:55:16
BLOGG: http://spindeltjejen.wordpress.com
· Mia

precis, det är vår historia som gör oss till dem vi är idag, jag skulle inte viljabyta ut en dag v det som varit :)

2009-05-08 » 17:03:24
· walla

Hej!

Ser att du hittat Min Mia ;) Hon är en helt fantastiskt människa och det är verkligen en fröjd att ha henne som hjärtevän. Lärde känna henne av en ren slump och jag är glad för den slumpen.

Jättefint inlägg om henne.

ha de gott/ Wallaz

2009-05-09 » 00:15:52
BLOGG: http://wallaz.blogg.se/
· Lizzi

Jättefint skrivet o jag är stolt att få lära känna Mia o hennes underbara små tjejer!

Att skriva om sitt liv, inte bara för sig själv utan dela med sig av det gör sååå mycket för många!

Ibland gråter jag o ibland skrattar jag högt:o)

Tack Mia o tack Du som uppskattar o uppmärksammar henne!!

Ha en underbar Helg:o)

2009-05-09 » 08:28:52
BLOGG: http://lizzibitch.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0