Denna dan hade jag hellre ätit glass och legat hemma..

Kommentarer
· X

Nu ska vi inte vara såna och klaga på det underbara vädret ute! :) Om inte annat kan alla ni som är griniga för att det regnar tänka på hur överlyckliga vi är som har extrem pollenallergi och unna oss en dag med riktigt mycket vatten! :P

2009-05-08 » 14:36:46
BLOGG: http://www.spindeltjejen.wordpress.com
· Mia

Jag mår bättre mycket bättre. Har väldigt mycket i livet som fungerar. Jag får väl ändra och säga jag är 24 :) det blir jag till sommaren! det låter som du och killen ska ha en mysig fredag. Visst är det underbart att vara med sina barn. Kram

2009-05-08 » 15:29:44
· Mia

Jag och min pappa har ingen relation alls idag knappt, efter jag fyllde 15 har jag inte träffat honom många gånger, men han ringer på fyllan, titt som tätt :( vad glad jag blir att du tar dig tid att läsa min skit :)

2009-05-08 » 15:37:10



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0