Gaahhhh Netonet..

Kommentarer
· Marie

Hej! Såg att Max sa att du har garanti på 1 år? Men enligt lagen, konsumentköplagen har du ett extra år på dig, men som butikerna aldrig upplyser dig om. Du kan visst reklamera den, nämt 23§ konsumentköplagen och hävda att det var fel på datorn från början! Du har 3 år på dig att reklamera! Står även i lagen! Lycka till!

2009-03-31 » 09:24:10
· Andreas " Kryckan" Hansson

Hejje Marie.. Jag har vad jag fattat 3 års reklamations rätt men bara 1 års Garanti på datorn.. Jag håller på och terrar Försäkringsbolaget nu :)

2009-03-31 » 09:39:17
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Ewa

Men vad tråkigt !!! Förstår din frustration men ge dig inte nu =)) Det är något fel på min dator med har ju inte haft något ljud i den och trodde att det var jag som fibblat till det med något .. Men så i lördags började den bara spela helt plötsligt och jag fatta inte först var musiken kom ifrån ,, men det var från din blogg som jag hade i en nerstängd flik ha ha var riktigt roligt .. Så jag har nu med ljud i datorn kunnat sappa runt på you tube och haft skit kul men lyckan blev kortvarig för inatt bestämde sig datorn för att dra in det nöjet då ljudet åter igen bara dog och JAG hade inte rört några inställningar ... GRrrr såå Irriterande .. Har som du försäkring och sånt och min dator är också bara ett år .. Och guess what ?? den är köpt på netonet = / ....



Behöver du en kompnjon i kriget ?? =))



KRAMAR

2009-03-31 » 10:45:08
BLOGG: http://blogg.aftonbladet.se/11575
· Andreas " Kryckan" Hansson

Ja datorer lever sitt egna liv ibland verkar det som.. Ja skriv du ett inlägg.. Försök få ut en artikel i tidningen vad som helst.. Gaaahhh vad irriterande detta är :)

2009-03-31 » 11:04:49
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0