Vilken dag ....

Kommentarer
· xoxo

Fruktansvärt ful tavla. Kanske du ska be att de tar med en annan tavla istället? Inte ens om den var gratis skulle jag sätta upp skräpet på mina väggar.

2009-07-05 » 08:00:15
· Andreas"Kryckan"Hansson

Ja du Xoxo.. man kan ju inte ha samma smak.. Jag gillar den och det är nog så att man inte kan ha samma smak alltid..

2009-07-05 » 11:25:49
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Kattis

Maximal otur med maskeringstejpen skulle jag nog vilja säga, men om du ser det positiva så kanske du får en super snygg tapet istället?!

Hoppas du haft en bra helg! Själv har jag haft en trevlig helg med trevliga vänner =)

Sköt om dig vännen! Kram från mig

2009-07-05 » 20:23:47



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0