Nu börjar snart festen...

Kommentarer
· Ewa

Hade ni roligt ? =) Hur mås det idag ? =)



Ha det gott ! Kram Ewa

2009-07-12 » 17:34:48
BLOGG: http://blogg.aftonbladet.se/11575
· Lena i Oxelösund

Semestern i Gbg blev kanon, ja förutom vädret men det kan man ju inte gör mycket åt. Var på en jättehärlig fest i torsdags kväll i majorna, fan va kul det va. Sen har det bara varit sånt som mina grabbar har velat, Liseberg och bara slöta, så sköööööööööööööönt!

Ha en härlig semester själv nu. By the way, oh vad jag tycker om Göteborg!!!!

Kramar

2009-07-12 » 23:36:49
· Andreas "Kryckan"Hansson

Jaså du var i Majorna på fest.. då var du bara ett stenkast ifrån där jag bor då:)



Ja nu ska jag njuta som bara f-n... Göteborg är en go och fin stad...

2009-07-13 » 11:46:21
BLOGG: http://www.kryckansblogg-blogg.se
· Lena i Oxelösund

Jo jag har fattat att du bor någonstans i Majorna, jag var på Kaptensgatan.



Njut av semester, jag njuter dom sista dagarna här, med bland annat åka på räkkryssning.



Kram

2009-07-14 » 19:51:29



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0