Detta händer för det mesta på dagarna..

Kommentarer
· Anonym

jag kan åka ner dit så kan dom få massera mig lite =)

2009-02-18 » 22:47:31
· Anonym

Heje Andreas



Kul med din blogg och fin. Linda har med en jättefin.

Och nu jag. Hur har du det? så längesedan och mycket har hänt i livet. kran från mig

2009-02-20 » 16:02:56
BLOGG: http://charlotterundqvist.blogg.se/
· Andreas "Kryckan" Hansson

Hello Charlotte :)



Tack... och kul att du tittar in..

2009-02-20 » 19:53:42
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Anonym



livet e jättebra:) ja e sambo numera så majorna är ett minne blott.

Men saknar lilla majorna i bland. Just det sjukskriven inget kul. Men känns väl skönt att vara tillbaka i arbetslivet snart? hoppas din fot känns bättre.



Ja tänk mycket har hänt sen singel tiden vid opal ..hi hi ni fick höra mycket:) men en rolig tid...



Anneli är forfarande en av mina närmsta, det är jag glad för.



Snart fyller man 30 kommer ha en hej dundrade fest



Kommer bjuda Anneli marckus Linda och du är jätte välkommen med.



Kommer vara massa söta girls...kan jag presentera dig....hi hi...



Om inte annat är det alltid kul träffa nya människor.



Återkommer med datum. Annars något kul pågång?

Ha en trevlig helg.



Hälsningar

















2009-02-21 » 11:53:23
BLOGG: http://charlotterundqvist.blogg.se/
· Andreas "Kryckan" Hansson

Det ska bli riktigt skönt att komma igång igen.. Ja sambo ja.. kul ni har väl hängt ihop ett tag med va?? 30 du ser du närmar dig strecket alltså.. tackar för inbjudan.. :) Det är sällan hemma fester och det är egentligen då det är som roligast att lära känna nytt folk och det gör man sällan på samma sätt på krogen..



Denna helg är det William helg så det blir hur lugnt som helst.. Jag ska med ett gäng grabbar till Värmland snart och leka män i skogen.. Vi ska hjälpa en väns pappa och göra grov arbete :)



Sen har vi den årliga Hemsedal resan som kommer strax :) Själv då??

2009-02-22 » 09:00:45
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0