2 dagars Finnkamp och vilket avslut..

Kommentarer
· Johanna

Jag var oxå på finnkampen och jag kan hålla med om att 800 meters loppet blev väldigt spännande. Såg föresten dig på lördagen på Ullevi du och din son stod precis framför där jag och syrran satt typ. Din son är väldigt söt och ja det är du oxå för den delen

2009-09-02 » 13:14:28
· Andreas " Kryckan" Hansson

Hejje.. jaså du var med där...



Det var riktigt spännande men jag kände hela tiden att

vi tar hem det trots allt..



Man får tacka för komlimangen ;)

2009-09-03 » 11:09:00
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Weronica

Hej!



Så himla skoj att hitta din blogg, jag måste bara vara liiite sen. Kikade nämligen på Ensam mamma säsong 2 först i helgen. Du var min klara favvo!



Ha det så gott.



/Weronica

2009-10-05 » 09:02:19
· Andreas"Kryckan"Hansson

Hallå.. såg du inte förra säsongen förren nu??? Ja ja bättre sent än aldrig :)



Det är blandade känslor när man ser årets upplaga :)

2009-10-05 » 20:25:37
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0