Vart nått till slut..

Kommentarer
· Ewa

ha ha ja du mysbrallor är det första jag byter om till när jag kommer hem ... =D



Finns väl inget skönare än slippa dom trånga jäkla jeansen ? ha ha



Ha en skön kväll nu i mysbrallorna

2009-04-19 » 20:31:44
BLOGG: http://blogg.aftonbladet.se/11575
· Johanna

Härligaste Andreas!



Attans trevligt att du kom igår! Även om jag är "något" trött idag kan jag inte mer än längta tills nästa skiva vi drar ihop! Hörde jag inflyttningsfest?! Jaaa! Ses snart...;)



Btw, Alexander = upptagen man?! Han försöker bara spela svår...svår, svår!



Kram!!!

2009-04-19 » 20:32:08
· Andreas "Kryckan" Hansson

Ja man får tacka att man fick titta förbi Trevliga vänner du har...



Ja jag måste ha en inflyttningsfest lite sent men det får gå ändå.. Jag flyttade in den 5 April förra året, bröt foten 8 April.. sen var ju förra sommaren litte speciell så det har inte hunnits med helt enkelt:) Jaså spelar han svårfångad.. Han är nog bara Alex i sina bästa skor :) Kram på dig

2009-04-19 » 20:58:08
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Nina

Nu har jag hittat hit till din blogg =)

Kul fest igår!! Idag mår jag inte tårta....

Ha en goo slappkväll! Kram

2009-04-19 » 20:58:51
· Andreas "Kryckan" Hansson

Hallå Nina.. ´Det var riktigt trevligt igår.. Synd att alla drog till stan bara.. Du bar också väldigt trevlig att pratat med.. Nu är man död ja så det är bara soffan ikväll :)

2009-04-19 » 21:05:26
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0