Nu är sommaren inte långt borta...

Kommentarer
· Emma

Jag kan följa med:P

2009-04-17 » 12:17:12
· Kattis

Jag längtar efter värmen, solen att bara kunna gå ut o sätta sig utan en massa vinter kläder, vår jacka.. Kunna grilla, sola, sitta ute med vännerna o dricka kaffe.

Dock vet jag inte om det blir som vanligt, jobba hela sommaren...

Men Liseberg med barnen är vad dem mest ser fram emot, deras Mamma är nöjd med desto mindre...

Man har liksom inte så mycket krav längre, man bara njuter av det som är (kommer med åldern)

2009-04-17 » 13:23:48
BLOGG: http://heartdreams.wordpress.com/
· Helena

Du oxå, kroatien tänker jag nog bjuda Lasse till i 35 års present, det ligger i mina planer. Jag har aldrig varit där men har hört att det ska vara fint.

Gå in på ryanair.com riktigt billigt om du vill åka.

Kram Helena.

2009-04-17 » 21:09:57
BLOGG: http://gladagrabbmamman.blogspot.com



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0