Teamet var ju med och levde sig in i stämningen

Kommentarer
· Emma

Har inte följt hela programmet, men hoppade in någonstans i mitten! Och det ser verkligen ut som ni hade en super sommar, kanske mycket intriger och tv spelar upp saker och ting kanske lite väl mycket åt det ena hållet! Men det var endå kul att få följa:)

2008-11-24 » 14:26:33
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/mittlivsomEmma
· Andreas "Kryckan" Hansson

Jaha, men då såg du slutet.. det var en lång sommar med många roliga händelser, men inte ens hälften kommer med i tv..

2008-11-24 » 14:40:51
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Emma

Nej det är lite tråkigt att inte allt kommer med i tv, men det är väl det själva "serien" handlar om, att det ska vara Ensam mamma söker.



Men tycker det endå är roligt att se, att det finns massor med underbara män ute i världen, och att inte alla är rötägg.. Men alla har sina goda och negativa sidor:)



Tycker det är en mysig serie att följa, och även fast allting kanske inte är precis som det visas på tv;n så blir man endå lycklig inombords!



Hoppas verkligen alla som var med hittar sin "number one" i livet! Och det tror jag verkligen du kommer göra, du verkar som en supermysig kille:)



Lycka och välgång

2008-11-24 » 16:01:23
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/mittlivsomEmma
· Andreas "Kryckan" Hansson

Hej Emma, ja dom ´tar ju med det som blir bäst för programmets koncept.. Ja ingen är perfekt.. Men har bara kört mitt race utan några konstigheter.. Ja du har ju sambo och mår bra, så det kommer nog hända en annan med:) Så länge viljan finns så:)



Ha det bäst

2008-11-24 » 17:39:03
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Rosa

Hah! Där är du ju! Att hon inte valde dig! Fy farao vad dumt.

Jag tänker banne mig söka nästa år om det är så stiliga karlar som du som svarar!

2008-11-24 » 17:50:28
BLOGG: http://rosa.blogg.se/
· Emma

Jarå, sambo och 2katter, livet är i full rulle! Du kommer hitta någon helt säker på det!! :D

En av mina katter söker sambo, du kan ju få någon;) Skämt och sido! Hur känns det nu när programet är "slut" dvs det har ju varit slut länge men hur känns det att det har sluta sändas på tv;n?:)



2008-11-24 » 19:08:29
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/mittlivsomEmma
· Lina

Hej! Hittade dig! Allt bra med dig o foten? Kan man skriva till dig på nåt annat sätt? Spänn fast broddarna hårt nu o ha det bra!

Kram Lina

2008-11-24 » 19:33:02
· Andreas "Kryckan" Hansson

Jag löser det.. Det är rätt skönt att allt är över faktiskt.. Jobbigt att inte kunna prata med nån om vad som hänt, Vi började ju i Juni första gången:)

2008-11-24 » 20:31:12
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Emma

Ursch då, gud det måste verkligen vara jobbigt!

Förstår att det är ganska skönt att det är över!



Nej, nu ska jag inte störa i ditt alldagliga liv något mera:D Hoppas du får en underbar vinter med mycket snö! :)



2008-11-24 » 21:03:11
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/mittlivsomEmma
· marie.

hallå kryckan! är du fortfarande singel så man kan lägga in en stöt? ;)

2008-11-24 » 21:21:34
· Andreas "Kryckan" Hansson

Hallå där Marie.. Jag har faktiskt träffat en tjej nyligen :)

2008-11-25 » 00:07:49
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Karolin

Började jakten efter din blogg ikväll 21.40 och nu hittade jag den(01.29)- pust.

Hur lever livet nu så här efteråt? Måste verkligen ha vart en kanon sommar =) Känns trist att det är slut nu & jag och mina vänner satt hemma i min soffa igår och skrek rakt ut igår när J valde alex. Hur kunde du hon skippa dig ? ;)

Hoppas allt har flytit på bra efter allt som vart för er .

En fårga , har alla deltagarna en blogg nu? Vore kul att läsa lite .. Svara gärna det svaret på min blogg så ser jag det fortare =)

Ha det superbra ./Karolin

2008-11-25 » 01:30:17
BLOGG: http://karolinwiklund.blogg.se/
· Andreas "Kryckan" Hansson

Hallå Karolin :)



Ja livet efteråt har ju fortsatt som den startade för mig.. Hoppar på Kryckor och Gips.. Men har opererat mig nyligen så det kan bara bli bättre:)



Jaså ja men dom passar för varandr:) Men då såg man inte det riktigt men nu ser man det:)



Jag var ingen Johanna kille ;)

2008-11-25 » 01:57:06
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Karolin*

Okej men då kanske du slipper kryckorna snart då =)

Såg sen det där med länkarna på din sida , stod ganska klart och tydligen men jag missade det=)



mkt snö hos dig ?



du får ha en bra dag Andreas ! / Karolin*

2008-11-25 » 12:25:11
BLOGG: http://karolinwiklund.blogg.se/
· Andreas "Kryckan" Hansson

Ja jag hoppas verkligen det.. Du hittade dom.. bar där.. Snö i Gbg nej du dert komm typ 2 millimeter häromdagen..

2008-11-25 » 14:26:05
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Anna

Jag har följt lite sporadisk Både Johannas och Alex blogg, först nu hittade jag din. Jag lägger säkert in en kommentar till detta inlägg på fel ställe, men du får ta det vännen.

Först vill jag säga att du hade en enorm positivitet under hela programmets gång trots att du hoppade på dina kryckor. Vad är det som du råkat ut för egentligen?

Jag höll hela tiden på dig, antagligen för att det var lite svårt att greppa Alex, men nu i efterhand så känner jag starkt för honom då jag inte tror att Johanna kommer att ha så mycket tid att odla deras relation.

Anette gjorde nog rätt som avstod från all PR och att vara överallt i vimlet som Johanna verkar uppskatta. Kanske får du nu i efterhand vara glad att du inte blev den utvalde.

Kramar/Anna

2008-11-26 » 09:16:18
· Ace

Hej hej!



Tycker det va synd att Johanna inte valde dig!

Tror att ni hade varit super söta tillsammans!

Hoppas att du hittar din stora kärlek, men det ska nog inte vara något problem för dig! Du har verkligen visat bra sidor i tv'n.

Ha det bra hälsar Ace

2008-11-26 » 13:46:17
· Melissa

Har följt programmet varje söndag...

Det har varit lite som en söndagsaktivitet.. :)

Synd att du inte blev vald bara.. Du var lixom den jag tyckte skulle vinna..

Men, men. Huvudsaken är att Johanna blev lycklig :)



Förresten..

Är du fortfarande singel?!

Fråga får man juh alltid...

2008-11-26 » 17:47:28
· Andreas "Kryckan" Hansson

Hej Anna!!



Ja jag ser det så här, jag var i situationen med kryckor och Gips och kunde inte görfa nått åt det så det är bara att gilla läget.. Så i Juni när Meter ringde och kollade av om jag ville vara med och Johanna sagt att hon ville träffa mig i programmet så var det bara att njuta och hoppas på det bästa..



Ja det är juu svårt med relationer i vanliga fall och efter en sån här sommar och vad som blir efteråt så gör jud et inte lättare, sen väljer man ju själv hur mycket eller hur lite man vill vara med i media cirkusen.. Anette hon är ju så kär så hon flyger fram som det verkar.. Alex oxh Johanna dom löser det nog till det bästa oavsett.. Det är som sagt säkert mycket som skall stämma för att det ska funka med allt runt omkring..



Jag mår bra och njuter av livet även om det kunde vart roligare utan Gips:)

2008-11-26 » 21:36:08
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Andreas "Kryckan" Hansson

Hallå där Ace ;)



Hon har en grym kille i Alex och jag kände då och väldigt tidigt i programmet att det lutade åt detta, så man ställde in sig på det nånstans och när man är mitt uppe i det så ville man bara testa vidare.. Men nu så ser man det med en helt annat öga och det är självklart att det skulle vara dom:)



Ja jag har ju hittat nån så det är super kul, så får man se vart det leder:)



Det låter som det var lätt.. det gäller ju bara att hitta nån som det stämmer med, sen så är ingen perfekt.. Man måste bara kunna kompromissa och lära sig att acceptera varandras sidor och inte ägna all tid åt att hacka på små saker:) Njut och lev.. Man lever bara 1 gång:)

2008-11-26 » 21:40:37
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Andreas "Kryckan" Hansson

Hejje Melissa.. fint namn..



Ja det vart en söndags aktivitet för mig med, man visste ju inte vad som sagts bakom en rygg så det var rätt spännande..



Huvudsaken är väl att alla blir lyckliga:)

Jag har träffat en tjej och det känns bra..

Så jag får väl se hur det artar sig:)



Ha det bäst i alla fall..





2008-11-26 » 21:43:53
BLOGG: http://kryckansblogg.blogg.se/
· Anna

Tack för att du svarar...Ibland skäms man över att vara svensk, egentligen skulle jag lämna detta inlägg på din blogg över den svenska avundsjukan. All heder till er grabbar som blev valda sist att ni inte råkat ut för "avundsjukan", undrar om det är manligt drag?

Vill iof inte generalisera då, men ev erfarenheter är vi kvinnor mera benägna att kackla och vara avundsjuka på varandra, och det minsta lilla avvikelse man gör som morsa så får man smäll på fingrarna. Tänker naturligtvis på hur lätt det är att kritisera andras sätt och handlingar när man själv inte har en aning om hur det egentligen är. Vi som suttit hemma i soffan och via TV sett era dejtingstunder har väl skapat våra favoriter. Men hur valen sedan blev borde vi egentligen inte lägga oss i. Roligt att du hittat din drömkvinna då.

Kramiz Anna

2008-11-27 » 20:39:51



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0